Film wideo jako forma komunikacji kupca z dostawcami?

Filmy stanowią coraz większą część treści publikowanych w internecie. Trend ten widać zwłaszcza na platformach mediów społecznościowych, w tym Linkedin.

Co, jeśli wykorzystać film jako jedno z narzędzi kupca do komunikacji z dostawcami?

Taka forma nie znajdzie zastosowania przy wszystkich postępowaniach, ale w niektórych z pewnością ułatwi dostawcom wycenę i pozwoli zaoszczędzić nieco czasu.

Mała adnotacja odniesienie poniższego wideo, do konkursu ofert została dołączona prezentacja, natomiast całość została wysłana przez platformę zakupową z odpowiednio przygotowanymi polami do wypełnienia.

Zapraszam do dyskusji!


Zachęcam do sprawdzenia pozostałych wpisów:


Kupcy i eksperci związani z łańcuchem dostaw czytają blogi, żeby szukać inspiracji i rozwijać swoje biznesy. Dlaczego Ty masz tego nie robić? Zapisz się na newsletter, aby otrzymywać powiadomienia o nowych artykułach (bez spamu)!

O Autorze: Artur Fydryszek

Cześć, jako autor tego bloga postaram się pomóc Ci w zrozumieniu zakupów firmowych. Przez moje ręce przeszło ponad tysiąc różnorodnych projektów zakupowych, miałem okazję występować na dwóch konferencjach oraz jestem współautorem publikacji na łamach prasy branżowej. Prywatnie jestem fanem nowinek technologicznych, produktywności, triathlonu oraz doświadczania nowych rzeczy.