Filmy stanowią coraz większą część treści publikowanych w internecie. Trend ten widać zwłaszcza na platformach mediów społecznościowych, w tym Linkedin.
Co, jeśli wykorzystać film jako jedno z narzędzi kupca do komunikacji z dostawcami?
Taka forma nie znajdzie zastosowania przy wszystkich postępowaniach, ale w niektórych z pewnością ułatwi dostawcom wycenę i pozwoli zaoszczędzić nieco czasu.
Mała adnotacja odniesienie poniższego wideo, do konkursu ofert została dołączona prezentacja, natomiast całość została wysłana przez platformę zakupową z odpowiednio przygotowanymi polami do wypełnienia.
Zapraszam do dyskusji!
Zachęcam do sprawdzenia pozostałych wpisów:
- Co oznacza INCOTERMS?
- Jak opracować skuteczną strategię zakupową?
- Outsourcing Zakupów
- Słownik zakupowy (PROEBIZ) – Zakupy operacyjne, strategiczne i e-katalogi
- Jak kupować chłodnictwo?
Kupcy i eksperci związani z łańcuchem dostaw czytają blogi, żeby szukać inspiracji i rozwijać swoje biznesy. Dlaczego Ty masz tego nie robić? Zapisz się na newsletter, aby otrzymywać powiadomienia o nowych artykułach (bez spamu)!